Violatorii nu sunt animale


Violatorii nu sunt animale, sunt monștri cu chip de om.


Sursă imagine

Animalele nu violează. Niciodată. De la suprafață, vedem uneori un comportament sexual aparent violent, dar totul are un rost, se înscrie într-un ritual bine definit: selecție celui mai bun (inclusiv sexual) pentru perpetuarea speciei.
Ochii noștri văd masculul care „se înfoaie în pene”, berbecul care lovește violent oaia cu coarnele, cocoșul care fugărește găina. Prin astfel de manifestări masculul își etalează virilitatea și vitalitatea, capacitatea lui de a avea descendenți sănătoși. Însă ceea ce nu remarcăm, este că întotdeauna femela este aceea care alege. Masculul poate propune, dar numai femela dispune.

„Dacă fug, îmi pare rău, dacă stau, zice că-s curvă, mai bine mă împiedic”, își spune găina într-o „cugetare populară” despre curve. Găina fuge iar cocoșul trebuie să o prindă pentru a dovedi că are capacități fizice și dorință de împerechere. Când este convinsă de „dotările” pretendentului, găina se așează jos și cocoșul trece la acțiune. Vedem adeseori un cocoș fugărind o găină, însă nu vom vedea un cocoș „călcând” o găină care nu s-a pus ea însăși în poziția adecvată.


Chiar de are „minte de găină”, știe când să accepte și când să refuze
Sursă imagine

„Ea e de vină, ea a ridicat coada sus!” Gândire îngustă a celor care văd mereu în femei coasta de Michiduță a lui Avram.
Acum să vedem cum e treaba cu „ridicatul cozii”. Orice mamifer, parte femeiască dotată cu așa ceva, ridică coada în preajma masculului atunci când ea este pregătită pentru copulație. Deci ea, nu el! Masculul vine, miroase și dacă este compatibilitate genetică (animalele în libertate nu se împreunează cu rudele), își arată disponibilitatea și vigoarea.


Iapa îi permite armăsarului să îi „verifice” starea
Sursă imagine

Etalarea forței, deci a sănătății, implică împingerea puternică a partenerei cu capul, un joc „de-a fugărita”, „de-a v-ați ascunselea” ș.a.m.d. Numai când ea „ridică coada”, „dă verde” la acțiune, masculul „călărește” femela. Nu vom vedea un țap regulând o capră făcută knockout de puterea coarnelor sale.

În lumea întoarsă pe dos a unor masculi umani, virilitatea și masculinitatea lor nu trebuie pusă la îndoială, ea se afirmă cu forța pumnului. Pentru ei, femeia este o jucărie a penisului lor. Ce dacă ea nu vrea, doar pentru asta Dumnezeu le-a făcut pe femei, să le fie lor „jucării sexuale”. Știu ei sigur asta, că doar merg la biserică în fiecare duminică.


Sursă imagine

Dar dacă la biserică le-ar fi stat gândul la cele sfinte și ochii nu le-ar fi umblat după nurii fetelor, ar fi aflat că în „Deuteronomul, 22: 26-27”, stă scris:
„– Iar fetei (siluite) să nu-i faci nimic. Asupra fetei nu este vină de moarte, căci aceasta este tot una ca şi cum cineva s-ar ridica asupra aproapelui său şi l-ar omorî;
– Pentru că el a întâlnit-o în câmp şi, deşi fata logodită va fi strigat, n-a avut cine s-o scape.
– De se va întâlni cineva cu o fată nelogodită şi o va prinde şi se va culca cu ea şi vor fi prinşi,
– Atunci cel ce s-a culcat cu ea să dea tatălui fetei cincizeci de sicli de argint, iar ea să-i fie nevastă, pentru că a necinstit-o; toată viaţa lui să nu se poată despărţi de ea.”
Ultimul verset trebuie înțeles ca o pedeapsă pentru „toată viața lui”.

Dacă mentalitățile unora nu au evoluat, poate e bine să aplicăm legile din vremurile de mai demult, când pedeapsa aplicată era poate mai eficientă. Pravila lui Ștefan cel Mare spune clar:
„Velcare sau velcine va îndrăzni a se năpusti asupra tinerelor fete cu ștrumeleagul învârtoșat, predepsit va fi de lege prin tăierea scârbavnicului mădular și aruncarea lui la rățuri.”
În perioada domnitorului Nicolae Mavrocordat textul este puțin modificat, dar osânda rămâne fermă:
„Celui ce va fi prins cu ștromeleagul învârtoșat primprejurul părților fătătoare ale muierii i se va tăia scârbavnicul mădular, întru veșnica lui nefolosință.”


Castrarea lui Uranus
de Leonard Greco
Sursă imagine

În ziua de astăzi mai sunt popoare care aplică la propriu această răsplată celor care siluiesc:


Sursă imagine

Cei care violează nu sunt animale, animalele nu violează. Nici bărbați adevărați nu sunt. Bărbații adevărați nu violează.


Sursă imagine

Violul nu are de a face cu plăcerea sexuală. Este plăcerea de a înjosi femeia, de a o domina prin forța oarbă a mușchilor și nu prin forța gândului. Cei șapte „flăcăi” din Văleni de Vaslui spun că fata i-a provocat, că ea a vrut. Nici o curvă, dacă nu are mințile rătăcite, nu vrea să fie violată. Ea vrea să facă sex pentru că ea vrea, nu neuronul rătăcit al masculului incapabil să relaționeze cu o femeie.
Au fost șapte și un telefon. Ne și închipuim cum, după fiecare „partidă”, ea nemulțumită, spune: „Mai vreau, n-ai fost bun de nimic, cheamă pe altul…”
Pușcăria fie cu ei. Acolo să vadă ce înseamnă „cinci minute de sex surpriză”. Dimineața, la prânz și seara. Plus suplimentul de noapte.


Sursă imagine

N.B. 1 Nu am trăit la țară și nu cunosc comportamentul animalelor. Știu că gâsca nu e lebădă, că vaca nu e cal și cam atât. Despre purtarea animale am vorbit cu cineva care știe mai multe, și culmea, e din județul Vaslui.

N.B. 2. Cei mai pudibonzi trebuie să știe că la țară se spune: „Ai vacă, ai vițel. Ai vițel, ai lapte. N-ai taur, n-ai vițel, nici lapte”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu